Tuesday, March 16, 2010

Grab the opportunities...!!!

It’s come back!! Once in a month, please join us…

Program Qiamullail Kelab Remaja Ukhuwwah Cawangan Tuaran akan diadakan pada bulan mac ini. Butirannya adalah seperti berikut :

Tempat : Masjid An-Nur, Tuaran
Tarikh : 27hb dan 28hb Mac 2010

Masa : 5.00pm (27mac) hingga 10am (28mac)

Marilah bersama-sama mengimarahkan rumah Allah iaitu masjid dengan mengikuti program ini. Jika anda berminat untuk mengikutinya, mohon kerjasama anda untuk memaklumkan kepada wakil pihak kami agar memudahkan kami melihat jumlah peserta yang hadir. Anda bolehlah memaklumkan kepada saudari Nurizzatie (0148751198) sebelum pada 27hb mac 2010.

Rebutlah peluang ini…!!!



Daripada Abi Hurairah, dia berkata Nabi Muhammad bersabda : Pada SETIAP MALAM, Allah turun sampai ke langit dunia yakni perkara itu berlaku ketika 1/3 atau sepertiga (jam 4@5 pagi) daripada malam…


Allah berfirman : Pada waktu itu, Sesiapa yang ada nak doa apa-apa padaKU, AKU jamin AKU akan perkenankan doanya. Sesiapa yang nak minta apa-apa dengan AKU, AKU akan beri apa yang dia minta. Sesiapa yang nak minta ampun dengan AKU, AKU akan ampunkan dirinya.
(Hadis Riwayat Bukhari)

No comments: